lördag 20 februari 2010

Mr Lee & me


Stockholm var hur kul som helst!
Visserligen började och slutade denna dygnsresa på samma sätt- försenat tåg pga snökaos.
Men nu tar vi det från början. Först shopping, strövade på Söder i snömodd. Blev lite kläder, present till "bus" som snart fyller och champagne På hotellet värmde vi oss i baren för att sedan slappa på rummet. Champagnen var super!
När kvällen kom åkte vi till klubben och "hårdrockarens" kompis "finnen" hade fixat
allt så det var bara att knalla in och knalla runt.
Bakom scen sprang vi på Gotthards sångare och började prata. Eller ja- han och "hårdrockaren" började prata. Själv lyckades jag knappt säga mitt namn! Och prata är något jag normalt sett kan och med lite skumpa under blusen borde jag kunnat spottat fram ord, men nope. I FROZE.
Efter att fotot var taget och Mr. (Steve) Lee hade gått var jag hur lycklig och flamsig som helst, men lite besviken. Han var så kort! Liten kille med stor röst!
Resten av kvällen rockade jag loss medan "hårdrockaren" fotade. Jag sjöng, skrek, hoppade och dansade så fötterna värkte: Gud va kul det va! Gotthard rocked!
Sen var det dags för efterfest. NOT! Trötta småbarnsföräldrar som vi är åkte vi tillbaka till hotellet, tog en öl, åt lite godis för att sedan sova gott med stora förhoppningar om sovmorgon. Vaknade 7.30...

Nyfiken på Gotthard... Klicka här!

Inga kommentarer: