söndag 10 oktober 2010

Ps. I Love You...

Tittade på film igår, var trött så jag skulle bara ha något att somna till. Gick juh bra! Vilken bra film, fastnade direkt.

I 2tim och 45 minuter grät jag, hela tiden. Mera eller mindre, kunde inte sluta. Eller vänta, grät inte när det var nyhetspaus i 15 min och sen skrattade jag så tårarna sprutade i några minuter mitt i filmen. Fattar ni- jag grät hur mycket som hellst. Och vem kunde trösta mig- ingen! Alla sov... Eller nån fräste åt mig att vara tyst när jag hade min skratt attack, men det gjorde han nog i sömnen.

När filmen väl var slut så fortsatte jag att gråta. Tankar om vad som hänt mig tidigare kom tillbaka, funderingar kring framtiden snurrade i huvudet. Allt på grund av en film, en underbar film.

Hur jag mår nu? Bara bra, inga mera tårar (dem har torkat ut med tanke på syndafloden igår). Men hjälp vilken huvudvärk jag har och mina ögon är lika svullna som golfbollar. Lärt mig något?! Stäng av tv:n om det första jag gör är att gråta, det enda jag gör är att gråta- stäng av, stäng av, STÄNG AV!!

Inga kommentarer: