lördag 6 augusti 2011

Skyddsängel i soleksem..




Efter allt jag gått igenom, all rädsla och hopp som jag bär inom mig, min chans för ett friskt liv så har jag börjat köpa änglar..

Halsbandet jag alltid bär runt halsen är en gåva från mannen. Den köpte han på Island, den
är unik.. Den är min... Min skyddsängel! Att ta av den bär mig emot..
Och något magiskt är det med detta smycke för 2 ggr har jag tappat hänget och båda gångerna har den hittats...

Tro nu inte att vårat hem har invaderats av en ängel arme', men en ängel finns i varje rum för att skydda oss...

Jag tror på änglar, gör ni?

Om ni nu mot förmodan undrar över prickarna på bröstet så är det soleksem...
För efter flera dagars sol så har dem poppat upp... Igen...

Kom igen liksom, soleksem är vanligast bland oss kvinnor i 10-30 års ålder med ljus hud, gärna lite fräknar också..
Men vadå, 30 år har jag passerat och nu är vi i slutet av sommaren... Varför nu?

Kliar som attan, kliar som f-n, jag blir galen... Vill klia, får inte klia..

Hur jag blir av med dem? Ingen sol! Trooooligt...
Får väl sätta på mig lovika vantar!

Inga kommentarer: