tisdag 13 september 2011

Vaniljlatte.

Haft problem med magen. Beror inte på för mycket kaffe eller daglig dålig kost.. Inte heller för mkt vin, kan aldrig bli för mkt vin...

Visserligen dricker jag 1 kopp extra varje gång jag jobbar natt, men kommer ändå inte upp i mera än 2-3/dag..









Mitt problem är att jag gillar svart kaffe! Och med magkatarr så är det ingen höjdare. Har haft kaffestopp i 2 v, men inte längre. För att skona magen så är mitt nya kaffe, en vanilj latte.
SUPERGOTT!

Det finns andra smaker också, caramell, choklad mm. Måste köpa mera flaskor, sen...

Och vinet, jobbar man helger som en annan, har en man som jobbar vardagar, så det är alldeles för lite vin!

Kosten, ja se boken i inlägget innan så förstår ni vad jag äter, oftast iaf..


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken app eller program använder du för att få till den där ramen runt din foton? :) kram Elina

Linda sa...

Hej gumman!
Visst är den fin... Har Hipstamatic att fota med..
Mår du bra? Hade hoppas du skulle jobba inatt!
Kram

Anonym sa...

Åh okej, TACK! Ja den är så himla fin!! :)
Jag skulle jobbat inatt men var dålig så fick lov att säga ifrån :( hoppas allt är bra m dig o att vi ses snart!! :) kram