fredag 18 november 2011

Finns i sjön, Star Wars och smycken...

Idag, fredag. Alla sitter vid matsalsbordet. Spel med barnen, högst på listan: finns i sjön...


Med star wars! Mycket handlar om Star Wars för Tim. Vem är vad i boken om alla figurer, skepp och planeter, Lego Star Wars spel, Star Wars figurer och ja, hjälp allt!

Sen ska det blandas in lite Cars, gärna om bilar från 2:a filmen som jag inte sett, fattar noll!

Liv däremot, ja hon leker med det Tim leker med. Hon spelar det vi spelar men en sak älskar hon: att leka med smycken! Speciellt mina halsband och armband så självklart har hon nu fått egna.


Och hon är superduktig på att göra egna smycken, halsbandet på bilden har hon fixat ihop själv..


Självklart var juh jag tvungen att göra ett smycket också, armband för min del... Hur kul som hellst!

Ledig helg, middag med grannarna och barnen ska övernatta hos mormor och morfar. 1000 kr på att jag vaknar 08.00 på söndag iaf..

Trevlig helg vänner...
Kram


Inga kommentarer: