måndag 5 december 2011

Bitter, inte jag... Bara klagar lite...

Är just nu lite trött, lite psykotisk men inte förvånad! Och absolut inte bitter...

Lediga dagar är nu för tiden inte lediga.. Eller jo, hemma med sjuka barn. Så nej, jag är inte bitter bara trött, på dagis baciller!

Fram tills för 2 veckor sedan så hade barnen klarat sig bra, lite snor och typ 1 dag med lite feber. Detta har nu byts mot flera dagar med hög feber, hemsk hosta, massor av snor och kräkningar. Just nu inne på vända nummer 2 på lika många veckor...

Ja, jag vet att det är en del av småbarns livet. Jag, jag vet att det kommer vara så här i flera år till. Ja, jag vet att det är säsong för magsjuka och förkylningar. Ja, jag vet att jag inte ska klaga. Men jag vill klaga just nu!

Har någon problem med det så kan ni lämna kommentar här nere...

Kram (host, host & fräs)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där. Enda trösten är att det blir bättre med åren.
Hörde nyss från Helen att du inte kunde komma i morgon på A-HLR... synd men barnen går före.
Jag och Ann-Louice får kämpa på tillsammans.
Ha det nu så gott och stor kram.

Linda sa...

Hej!
Ja, tyvärr blir jag hemma. Min lediga vecka då Patrik jobbar natt så...
Litar på att du och A-L räddar en massa liv åt oss också ;).
Tack för peppandet vännen!