lördag 10 mars 2012

The fluuuuu atchoooo...

Så där ja, nu är även tant drabbad.. Huvudvärk, snor, trött i kroppen och mår allmänt bläh.. Men ingen feber! Fast jag har aldrig feber konstigt nog men skit kan man må iaf...



Fick lite krya på mig tulpaner av mannen, tack älskling...

Det är väl inte konstigt att man blir drabbad med tanke på att Liv varit hemma hela veckan med hög feber, hosta och snorig.

Och igår kväll, som ett brev på posten, så började Tim klaga på halsont och inatt började hostan, han lät som en hel hundgård...Stackarn..

Så det var jag och barnen i våran säng, Patrik tog snabbt sin kudde och la sig i Tims säng för att sova.. Tillsammans med en pratande hamster "fniss"... Den slutade aldrig låta!

Tyvärr gjorde detta att jag missade värsta bästa vinkvällen hos Helena Eller jag kom, drack en öl och gick hem... Grattis gumman på din dag!