lördag 2 juni 2012

H.E.A.T

Satt i torsdags och läste tidningen, upptäckte att H.E.A.T skulle på spela på Sigurd 25 på fredagen, alltså igår... Det hade jag helt missat, även Patrik såg lite chockad ut!

Och tyvärr kunde jag inte gå då mannen skulle på AW med sina PACE kollegor... Så han kunde inte heller gå- trodde jag... Hade fel!

Efter deras middag promenerade han vidare till Sigurd, samtidigt som han ringer mig och berättar detta. Va faen, jag ville juh också se H.E.A.T... Har velat se dem jättelänge juh...

Tur han vet hur man charmar sin fru för när jag vaknade på morgonen så hade jag en bild på nattduksbordet:


Signerad av alla!

Tydligen fanns det några killar (utöver maken min) som saknade mig, här är hälsningen på baksidan:


Tack älskling och tack H.E.A.T, den här småbarnsmamman blev jätteglad!
Kram

Inga kommentarer: