tisdag 26 juni 2012

Paprika, massor av inredning!

Idag tog jag en tripp till Erikslund, hade ETT ärende. Det började så här: På midsommar fick vi ett paket av fam Brankovic. Tim skulle hjälpa mig att öppna den. Han hade den i famnen och sa här mamma. Jag satt på golvet med Liv och hann inte sträcka ut händerna innan paketet landade på golvet- KRAS.


Så det blev en tur för att inhandla nya fina krukor, tack för presenten! Nu står dem i vardagsrummet men kommer nog bli fina kryddkrukor till hösten.


Sen gick det juh inte att INTE strosa runt där inne, vad mycket fint de hade. Hittade en ängel som jag bara älskade MEN inte vet vart jag ska ha. Måste nog åka tillbaka! Dessa 2 köpte jag dock, har letat länge efter liknande salt/peppar kvarnar så nu slog jag till.


Svartpeppar korn hade vi hemma, men grovsalt var slut så än så länge står dem bara där... Men nöjd och glad!
Kram

Inga kommentarer: