fredag 7 september 2012

Pappas gamla plåtskåp.

I förrådet hittade jag ett plåtskåp. Självklart visste jag att vi hade den, det är min pappas gamla skåp (tror han hade skräp/verktyg där i). Tyckte det var synd att ett sånt läckert skåp stod där, sagt och gjort.


Släpa ut (tungt som f-n men envisa jag skulle lyckas) torka av och ställa fram. Frågan var bara var? Bestämde mig till slut att skåpets gråa passar bra i matrummet där vi har gardiner och fondväggen med gråa inslag.


Tyckte det blev kanon fint. Just nu provar jag att ha lite olika saker på den för att se vad som passar...

Kan berätta att mannen i huset inte var så glad över mitt beslut att släpa fram plåtskåpet. Men jag vägrade ge med mig och han har väl insett att slaget är förlorat..

Tack för skåpet pappa och älskling, den ÄR cool...

Ps- snyggt med dammsugaren i bakgrunden va?

Kram


Inga kommentarer: