fredag 12 oktober 2012

TNCC- fixad...

Efter 3 intensiva dagar med intressanta föreläsningar och praktiska övningar så var det idag dax för tenta. 2 st: praktisk och teoretisk. Min grupp började med den praktiska, att ta hand om patient inom det primära och sekundära omhändertagandet. Då jag är mera praktiskt lagt än teoretiskt så kändes det bra innan och det gick bra. Efter 1 timmes väntan var det dax för det teoretiska provet och redan vid fråga 2 tog det stopp och jag började undra... Men sist av alla klev jag ut. Och 1 timme senare (kändes som minst 10 timmars väntan) så fick jag vet: GODKÄND på båda! Hurra hurra hurra för mig... Kursen var toppen, instruktörerna likaså... Vilka dagar... Och grattis till min vän Jennie som öven hon fixade det! Nu tar jag helg... Kram

Inga kommentarer: