söndag 10 januari 2010

Monster


Har den senaste tiden varit på jakt efter en rolig bordstablett till "bus". Vi har himla fina svarta tabletter i läder imitation men tyvärr är de ganska opraktiska när det spills/kladdas. De sömmar som finns fylls väldigt snabbt med diverse mat, gärna potatismos och är en annan inte snabbt där och torkar så fastnar det och sen tycker sonen att det ska "skrapas" bort med diverse bestick. Nej tack du!
Hade bestämt mig för "5 myror är fler än 4 elefanter" men i affären tog det stop- "bus" vill ha monster istället. Tur för oss så fanns det 2 så "mini monstret" fick också en. Måste hålla med om att den är väldigt häftig, men en sak stör mig. Dem är fyrkantiga. Tyvärr verkar det som om det helt enkelt är "inne" nu för nästan alla bordstabletter jag hittade på nätet som var snygga (även för barn) samt i butik har denna formen. Eller så är det kanske jag som är totalt insnöad och inte hänger med i modevärlden- inte vet jag!

1 kommentar:

Annso sa...

Snygga!! Nordik??