onsdag 13 januari 2010

Rorri...


en racerbil...Rorri med vinnande stil... Oj oj oj vad "bus" älskar denna bil. Han pratar om den och alla figurer/bilar som är med, han mekar med sin Rorri bil, kör sin bilbana och vill bara se dem filmerna. Tänk vilken lycka att bolibompa nuförtiden visar ett avsnitt varje morgon. Det passar mig fantastiskt för om han inte är klar med sin morgonbestyr och frukost så hinner han inte titta innan dagis och vips så är han färdig- lovely!
Så idag när jag var nere på stan med "mini monstret" (ja vi kallar henne fortfarande för det fast hon inte är lika arg längre, skriker gör hon ändå) så tänkte jag leta efter lite Rorri kläder till "bus". Finns mycket cars, han har lite men just Rorri har varit svårt att hitta. Ramlade in på Åhléns och där fanns det tröjor. Jag blev så glad så glad i cirka 3 sek för sen upptäckte jag att det var slut på hans storlek. SUCK! Typiskt liksom..
Väl hemma satte jag mig och googlade lite kring denna bil och kläder- nada tröjor men en massa annat. Hittade ascoola skor som blinkar- fanns hans storlek? NEJ! Ger upp.. Så om någon av er trogna läsare (ni är väl typ 5 st) hittar något- RING!

1 kommentar:

Annso sa...

Har du kollat på toys?? tradera??
Casper fick oxå en rorribil i julklapp o gillar den skarpt!!
Om jag springer på ngt hör jag av mig!!
/Annso