onsdag 26 januari 2011

Sickan, jag har en plan...


Sa min man när jag snubblade innanför dörren... Medans jag försökte få av mig ytterkläderna, kramas med en jätteglad lillasyster så lyssnade jag på "hårdrockaren". Eller ja, lyssnade är väl att överdriva..

Senaste tiden har han mumlat att det inte är någon här hemma som lyssnar på honom och till viss del har han nog rätt. Fast, jag lyssnar men tro det eller ej jag svarar inte alltid utan kanske ler och mmm:ar...

Vi kvinnor kan faktiskt göra flera saker samtidigt!

Planen gå ut på att tjäna vår första miljon! F-n vad nice det skulle vara om det funkar. Det kommer bli kul, det kommer krävas jobb men jag tror på hans plan. Spännande saker väntar oss...

Ps-det är en hemlighet så säg inget...

2 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Nä nu blev jag juh nyfiken, ska han extraknäcka som reklamutdelare eller?! =P
hi hi hi

Linda sa...

Ha ha ha.. Det skulle vara något! Föreslog att han skulle sol å våra lite, han nappade inte på den ide'en...