onsdag 19 januari 2011

Vem vill bli miljonär?

Jag tack! Fast det vill väl alla på ett eller annat sätt...

Har nu jobbat en vecka, kör uppkörning på akuten. Otroligt roligt och spännande men jag är totalt förvirrad! Springer runt som ett yra höns känns det som. Är sååå otroligt mycket intryck och andra rutiner än jag är van vid. Superkul men oj vad jag är trött... Mest trött i huvudet, efter en vecka där nere så har hjärnan gått på högtryck så risken finns att det snart tar slut på celler där inne...

Förstå mig rätt nu. Jag älskar mitt jobb, men jag älskar min familj mera... Så därför vill jag (VI) bli rika. För om jag fick välja så skulle jag vilja jobba halvtid, MEN då måste jag vinna på triss, lotto, vem vill bli miljonär eller så är det dax att börja sola & våra... *fniss*

Tror faktiskt inte att mannen skulle ha något emot att ha en hemmafru på halvtid... Jag vet att jag skulle gilla det och att barnen skulle älska det...

Jag kan alltid hoppas...

En dag kanske...

Inga kommentarer: