onsdag 4 maj 2011

!#>%!$#!¥¥#£#$!!

Alltså allvarligt! Det ska väl vara själva f-n också...

Patrik är på kurs. Inte här, inte ens i Sverige. Utan 8 dagar i USA. God mat, vin (massor av vin gissar jag), shopping och lite föreläsningar.

Vad får jag?
Hämta Liv på dagis, igår för att hon har kräkts. Måste samtidigt ta med en pigg och än så länge frisk Tim. Gårdagen gick åt att få Tim att inte röra sin lillasyster, varken busa, pussa eller krama henne. Samt att försöka få i Liv lite vätska. Magen hennes lugnade snabbt ner sig, istället fick hon feber och det har hon idag också.

Idag har jag sanerat huset, spritat, tvättat och fått i henne 1 kaka. Tim är svårt uttråkad...

Jag känner nog samma som Tim, samt en ensamhet. Det är juh inte precis så att folk kastar sig hit för att hjälpa till, eller umgås. Vilket jag absolut förstår, skulle inte heller riskera att bli sjuk bara för att vara snäll...

Sen är jag nog lite arg, för jag hade en plan för denna veckan. Hade fått hjälp av jobbet att ordna bra arbetspass, mormor skulle komma förbi, min lillebror ville vara lek morbror och i helgen skulle vi göra roliga saker...

Om ni ingen annan blir sjuk så kan i alla fall helgens nöje bli av, kosläppet på lördag och gräva buske/leka med Fam Brankovic på söndag...
Om inte nån blir sjuk förstås...

OM....

Inga kommentarer: