torsdag 18 augusti 2011

Rea och blocket...

Har varit på shopping humör i veckan.. Så här sista semesterdagarn så var det läge att slösa lite..

Fast så mycket slösade jag inte, har faktiskt hittat riktiga fynd både i affär och på blocket!

2 höga stolar inhandlades från Blocket för 100 kr. Dem ska stå hos mor och farföräldrar då Liv inte längre riktigt platsar i småbarnsstolarna...






Sen råkade jag bara svänga in på hälla för att köpa lite basplagg till barnen och kom hem ett par skrikigt röda byxor för halva rea priset- 75 kr på Lindex!






Det var många år sedan jag ägde ett par röda byxor (tror jag hade ett par röda linnebyxor för 10 år sedan). Men varför inte?

Sen har jag äntligen hittat gardinerna jag letat efter sedan vi flyttade till hus (sep/okt 2008).
ÄNTLIGEN!





Skulle köpa kökshandukar, köpte dem men kom hem med lite mera..
Ok, dem var inte billiga men eftersom butiken ska byta lokal så blev det 20% i rabatt iaf..

Så enligt kvinnligt tänkande så har jag tjänat några kronor på att förnya garderoben och hemmet...

Kram

Inga kommentarer: