måndag 10 oktober 2011

Shopping då, shopping nu...

Det fanns en tid då shopping var en del av vardagen. Jag var väl ingen jätteshoppare som slösade pengar hit och dit. Men shoppa, det gjorde jag..

Mycket hade väl att göra med det liv jag levde, den tid jag var runt 20. För inte kunde man väl som tjej ha samma topp 2 helger på rad? Oj oj vad många toppar jag hade... Undra om jag har någon kvar?

Dagens shopping, ja det blir storhandla mat på Maxi och ska det handlas kläder så är det inte som förr. Nu är det barnen som får nya kläder! Av någon konstig anledning så bara halkar jag in på barnavdelningen, glömmer bort vad jag skulle ha och kommer sedan hem utan något till mig...

Men nu har jag shoppat till mig! Inga partytoppar, ingen handväska utan detta:












Supernöjd och glad...

Generös som jag är så självklart fick mannen också en jacka!

Och barnen, ja självklart råkade jag sladda in på barnavdelningen och fångade upp dessa söta, PJ:s i plysch...






Kram

Inga kommentarer: