måndag 14 december 2009

2 bröllop & 1 munsår.

Det slår aldrig fel. Munsår har verkligen en förmåga att dyka upp vid de mest olämpliga tillfällena. Vaknade i söndags och trodde läppen skulle exlodera. Snabbt på med salva, bättre än inget men suger ändå. Har super-kanon tabletter hemma, men de är ajabaja när jag ammar (och va gravid). Ser nu ut som om en snigel "glidit" förbi och lämnat av slem! USCH.
Anledningen till att det suger? Bröllop på fredag! Har lyckats blivit av med alla gravidkilo och lite till (1.5 kg kvar till matchvikt!) så jag unnade mig en ny klänning- Tack älskling. Såå snygg. Man får väl hoppas på att snigelspåret är borta, tacka vetja finnstick!
Hårdrockaren ska både ta bröllopsbilderna och sjunga lite. Själv så ska jag stå och se snygg ut samt dansa så fötterna värker!
Repris på detta (minus munsåret får jag hoppas) sker igen i slutet av månaden då ytterligare ett bröllop ska gästas. Även denna gång med hårrockaren som fotograf och mig- i baren kanske?
Med dessa två fester så har klänningen nästan betalat sig själv, men jag lovar att det inte kommer att vara sista gången ni ser mig i den. Bilder vet ni sen vart dem finns- just det hos hårdrockaren!

Inga kommentarer: