tisdag 29 december 2009

Behöver du plåster på rumpan?

Om ni inte tror mig när jag berättat om "bus" bravader i pulkabacken så kolla in hårdrockarens hemsida, en underbar film finns där och bevis på min smärta! PS ha ljud på så ni hör mina skrik! DS
Idag hade jag världens sämsta ide´! Tyckte det skulle vara roligt att åka till hälla, själv me ungarna. Jo hej du. Samma tanke hade inte bara jag- ALLA var där.. suck..
Ikea gick bra, handlade saker till mini monstrets rum då det börjar bli dax för henne att lämna min säng sida. Köpte lite rosa saker för att matcha den stora rosa/lila snigel som jag målat på hennes väg. Storebror har nämligen en underbart illgrön mega giraff på sin vägg och självklart ska deras rum gå i samma stil.
Maxi var däremot en mardröm. "Bus" hade mest spring i benen och sen jag, resten av folket lusade fram eller bara stod stilla! Till slut ville jag bara skrika FLYTTA på er och visst för att jag är högljudd men inte så.. Var helt slut när jag kom hem och ändå handlade vi bara lite smått och gott.
Så nu är det dax att natta kudden.
Natti natt!

Inga kommentarer: