fredag 4 december 2009

sms:a

Enligt "hårdrockaren" har jag svart bälte i att sms:a. Jag skriver lååånga sms, många sms, dryga sms- jag gillar att "messa" så enkelt är det. Min man däremot kan skriva OK som svar vilket gör mig galen. Men ibland lyckas han få ur sig lite mera!
Ajpjap dh (älskar dig om man glömmer ha automatiska ord på mobilens stavning)
Blodpudding 0 poäng.
Solly!
I don´t give a damm..
Lite sen. Nån bajsade.
Ohh my tattoo is growing!
I will go commando on your ass.
Jag är en tjurk*k.
..I am making another left turn...
Sa-nata-ana.
Jag har ischemi i röven.
Trött, tröttare-jag!
Godingar...
Herrumph!
Min askunge.. (städtant skulle jag säga)
GG (jag var gravid & galen)
GGG (han är grinig, gammal gubbe).
Jag bajsar snart på mig.
U sexy zching...
Jag är sjuuuk...
Och sen ibland kommer det tomma sms, inte lätt med stora händer/liten telefon.. Men ni vet vad man säger om stora händer... ;-)

Inga kommentarer: