onsdag 20 januari 2010

Jag vill..

åka till Egypten nu! Känns som om det är alldeles för lång tid kvar innan vi ska iväg. Det har nämligen börjat klia i mina "vad ska vi ha med oss" fingrar. För er som känner mig så är jag färdigpackad och klar långt långt innan, men inte kanske klar. Behövs nog packas om lite då och då.
Allvarligt så undrar jag ibland om det är något fel på mig? Jag menar: det är väl bara packa och vara nöjd? Men inte jag: det ska planeras i huvudet, skrivas listor, provpackas, plocka ur/lägga till och till sist upprepas allt igen. Till slut går jag runt i cirklar och rabblar allt på listan om och om igen och river i väskan!
"Hårdrockaren" brukar låta mig hållas, han har insett att det inte är värt lägga sig i och håller sig långt borta från mig och väskan. Och smart som han är så väntar han in det rätta läget och säger: Hmm undra vad jag ska ha med mig? Vad gör jag då? JUPP, packar hans saker också för inte ska han komma och förstöra det jag har gjort.
Undra om det finns hjälp att få?

Inga kommentarer: