måndag 21 februari 2011

Sängbyte del 2.

Tyvärr mina trogna läsare så måste jag dementera tidigare uppgifter om att säga god natt... Det där med att hon somnade efter 2 timmar gick juh så där... Fast visst somnade hon... Själv så hann jag precis lägga mig igen, blunda för att 30 min senare börja om med att jaga Liv igen..

Några hjärnceller gick nog åt inatt, för jag gav upp! Ner i vår säng med lilltjejen. Lite gos, några sparkar på Patrik sen la hon sig tillrätta PÅ mig och somnade gott. Gjort några tappra försök att flytta henne men inatt vann hon, hon fick ligga kvar och jag somnade väl så småningom.

Men i helgen blir det tuffa tag, i alla fall nattetid. Blir väl till att spendera några timmar på puffen under filten men men... Den här gången tänker jag INTE ge mig...

Inga kommentarer: