söndag 13 mars 2011

OS i shopping...


I lördags åkte jag med i en bil full av tjejer för att shoppa. Det blev en tripp till Hälleforsnäs och lager 157. Affären var okej, lite mindre än vad jag trodde men vad gör det. Shoppa kan jag göra i alla fall och när det inte kostar mycket alls så blir det lite extra roligt! Lite tröjor, toppar, linnen och leggings till alla i familjen blev det.

På vägen hem så råkade vi svänga in på Tuna Park, hungriga och sugna på lite mera shopping. Och ärligt så gjorde jag mina bästa köp här! Ett riktigt kap, hm hade rea på barnjackor. Så hem kom jag med 4 jackor till barnen, varsin skaljacka att ha på dagis och varsin lite finare/tuffare tyg jacka.. Sniken är jag inte MEN att köpa dessa för 400 kr är kanon!

Så gissa om jag är nöjd med gårdagens shopping. Om jag hade fått ändra en sak så hade jag velat köpa lite mera till mig för som vanligt fick barnen massor...

En härlig dag var det, något jag gärna gör igen..

Inga kommentarer: